miercuri, 13 aprilie 2011

Music Club loveste din nou

Am comis-o iar cu Music Club de curand la invitatia unui grup de amici carora inca le place stabilimentul. Pe langa faptul ca la intoarcere a trebuit iar sa ma dezbrac in bucatarie si sa arunc hainele la spalat, de afumate ce erau, am avut surpriza sa constat ca nici alte lucruri nu erau diferite acolo, fata de ce stiam:

1. Trupa din seara cu pricina era tot Cortez Band, un fel de abonati ai casei,iar melodiile, evident, aceleasi ca alta data.....
2. Grasele oxigenate erau tot in fata scenei si tot convinse ca-s cele mai mirifice dansatoare din sala; Extazul lor probabil provenea si din convingerea autoimpusa ca la betie s-o gasi un fraier sa le ia acasa o noapte;
3. Desi data trecuta  cand fusesem am prins ziua de nastere a 2 componenti ai trupei (Buretel si inca unul) de data asta a fost randul claparului sa fie intens sarbatorit. Socotind care ar fi sansele sa trec din an in paste prin acest club si sa nimeresc de ziua lor mi-am dat seama ca e doar o strategie jalnica de marketing si PR a lor. Poate au bucurii la grasele alea.
4. Fumul e la fel de gros in club desi lumea este mult mai putina acum. Asta inseamna ca ventilatia nu exista. Tipic pentru cluburile noastre facute pe picior! Mama ce le-as inchide astora cluburile instant cu 2 articole din normativul existent de ventilatii.
5. De data asta am simtit, a doua zi, binefacerile statului in fata boxelor. Doua zile nu am auzit bine cu urechea stanga.
6. Aceeasi bautura (aceeasi cantitate ca era la doza) a costat diferit la bar in acea seara, de fiecare data cand am cumparat-o...Fara bon fiscal...evident.

5 comentarii:

Anonim spunea...

nice legs ...who is she ?

Anonim spunea...

ce critic esti....daca nimic nu era pe placul tau....la ce te-ai mai dus???

cccornel spunea...

pai imi placeau picioarele domnisoarelor...nu puteam sa ratez sa le pipai pe sub masa :)

Anonim spunea...

si prietena ta nu te-a gheruit un pic?!

cccornel spunea...

Speri degeaba!