marți, 20 octombrie 2009

...unei nopti de iarna

Eram la Carturesti si ma plimbam printre carti, cd-uri si pitzipoance pseudointelectuale in jeansi, eu de fapt cautand ceai d-ala sudamerican (Mate) de-l bei cu port-tigaretul de la fund, fundul paharului zic si nu alte funduri... cand, deodata, a aparut ea, blonda suprema, femeia fatala si regina smacurilor cosmetice de duzina pentru dat pe fata, buze si corp.
Contrasta izbitor cu hipioatele din incapere si in plus era si singura din cladire cu tocuri cui de 15 cm si ciorapi cu dungulita la spate. Emana de departe un aer de femeie fatala si sigur, daca cineva ar fi filmat scena (chiar si in alb-negru), tipesa ar fi captat toata atentia cinematografului cu prezenta ei.
Imi aduc vag aminte ca i-am cerut parerea asupra unui volum scris de un filozof bulgar (Stancio Stancev sau Kancio Kancev ca nu mai stiu exact care era) pe care il rasfoiam inadins, numai ca sa ajung langa standul ei, si apoi am invitat-o la ceainaria alaturata sa dezbatem putin, numai teoretic pentru inceput, cateva tehnici ascunse de masaj erotic tibetan. Sigur, i-am spus si cat de gelos sunt pe gloss-ul ei de buze, si ce ochi frumosi are in acel clar obscur de casa in pragul demolarii. Insinuant dar repetat, imi raspundea cu pantoful ei Jimmi Choo...acesta poposea pe sub masa ingusta, ca din intamplare, pe ghetele mele la fiecare nou compliment desantat pe care i-l serveam cu tupeu. Nici nu mai stiu cum, dar din ceai in ceai am ajuns acasa, mi-e putin tulbure daca la ea sau la mine si ne-am hotarat sa experimentam masajul ezoteric dupa ce in prealabil ne dadusem amandoi pe corpul gol cu o vaselina de masaj de-a ei, botezata unt de portocale. Eu cred ca nu era de fapt niciun extract natural ci doar vreo catena facuta dintr-o fractie de petrol de mana a 2-a si prefacuta chimic sa semene cu portocala.
Ea si-a pus costumul ala kinky de piele de se poarta fara lenjerie intima ( aka "wonder woman") mulat strans pe trup iar eu chilotii aia de show cu tinte de inox piramidale. Brusc, tot ea a hotarat ca trebuie sa ma testeze inainte sa trecem la stadiul urmator.
Nu stiu iar cum, probabil amnezia era de la ceaiul ala inghitit prin spelunca de ceainarie a alora cu cartile, dar m-am trezit brusc, cu o foaie de hartie alba in fata in timp ce vampa blonda de mai devreme imi dicta tot felul de laplacieni perversi si integrale duble pe care trebuia sa le rezolv fara greseli ca sa-i intru in gratiile senzuale. La fel de brusc mi-am dat seama de unde o stiu pe fatala asta blonda.
Era Monica Tatoiu...actuala regina a cosmeticelor din Romania si fosta profa de mate... si dintr-o data m-am trezit lac de sudoare. N-am mai putut sa atipesc pana dimineata si am repetat in gand algoritmii de rezolvare ai laplacienilor de frica sa nu adorm.

P.S. Toate intamplarile, dar nu si personajele, sunt pur fictive iar scorneala asta de poveste raspunde unei discutii anterioare cu A. despre sex appeal-ul doamnei in cauza (doamna onorabila dealtfel si care in realitate nu are de-a face cu povestea mea). Sper c-am fost elocvent!

Si-acum ma mai mananca pielea de la untul de portocale.

6 comentarii:

AG&DV spunea...

m-ai tinut in suspans pana la tocul de 15 s dresul cu dungulita ...acolo s-a stricat totul ...mi-am dat seama subit ca e ceva fictiv

cccornel spunea...

Nu auzi ca inca ma ustura pielea de la untul de portocale? :-)

DV&AG spunea...

am un unt cu musetel si salvie ..calmeaza ...:)

Anonim spunea...

Poate te pasioneaza subiectul ultimului post. LEapsa..tentant!?

cccornel spunea...

Numai daca este pe ouate ! :)

cccornel spunea...

DV&AG ...pregateste compresele ca vin ...