marți, 4 decembrie 2007

Metroul-dragostea mea




Dimineata….4 statii=6 minute.
Evacuare de pe peron Piata Victoriei=14 minute

Daca pret de 4 statii am facut suportabila aglomeratia calatoriei repetandu-mi in gand, ciclic “Iubeste-ti aproapele !- Iubeste-ti aproapele !- Iubeste-ti aproapele !”, pentru buluceala de la evacuarea din statia de metrou (unde nu functiona nici o scara rulanta) iar trenurile continuau sa vina si sa basculeze oameni, mi-am dorit sa asasinez cu sange rece, pe loc, un traffic manager de la Metrorex SA (pun pariu ca nici macar nu au) sau macar un manager mioritic dar impotent mintal al aceluiasi Metrorex.
Ca intr-un film suprarealist, printre apelurile repetate si insolente ale conductorilor de tren de a permite inchiderea usilor, m-am imaginat dand-ul cu capul de trepte pe personajul responsabil pana ce un lichid rosu si vascos numit sange il acoperea in intregime.
Pentru ca ratiunea si educatia nu-mi permiteau am abandonat ideile criminale.
Cat de cretin poti sa fii sa nu ai macar un grafic de mentenanta al scarilor si o interventie pe timp de noapte la ele? O simpla statistica facuta de la inceputurile metroului (anii '80) ti-ar fi spus cu exactitate cand se gripeaza rulmentii aia nenorociti ai treptelor astfel incat fix cu 2 saptamani inainte sa-i poti schimba grabnic.

P.S. Vizitati site-ul Metrorex
http://www.metrorex.ro dar in afara de ce achizitii si-au mai facut prin licitatie pentru cherestea, aparat de conditionare split, aparat foto digital………si alte cacaturi nu veti mai afla nimic important. E-mailul managerilor-pardon directorilor este inexistent asa ca singurul loc in care puteti injura in scris este la contact@metrorex.ro ….dar nu promit ca va va raspunde cineva.
Pentru informare numele “domnilor” responsabili…poate afla cineva si emailul lor.


Director General.....................ing. Gabriel-Daniel MOCANU
Director Exploatare.................ing. Gabriel SBURLAN
Director Investitii...................ing. Stefan ROTARU
Director Infrastructura.............ing. Constantin IONESCU



P.S. Save the trees! Lasati masina acasa si circulati cu metroul, bicicleta, rolele, saniuta sau...pe jos. Un NU hotarat incalzirii globale!

©cccornel

Niciun comentariu: