luni, 4 octombrie 2010

Dezastre informatice-3

Programatorul Nicu se intoarce dar a avansat in functie si probabil si in salariu. Azi el se afla la Apple si a produs genialul bug de a face ca Ipod Touch-ul meu sa se blocheze cand am incercat sa-l incarc la priza si sa-mi ceara sa astept vreo 5 milioane de minute (imi dadea cifra exacta) pana la deblocare. Pentru cine nu stie, daca-ti pui cod de acces la Ipod si il introduci gresit de 3 ori, aparatul iti cere sa astepti vreo 5 minute inainte de a incerca din nou. Ei bine, programelul asta s-a blocat sau altceva a patit, astfel incat rezultatul era ca ma punea pe mine sa astept 40 ani pana puteam sa bag codul de deblocare;
Cu ceva ajutor specializat de pe forumuri si o gimnastica a degetelor care apasau succesiv si/sau simultan cele doua butoane unice de pe Ipod s-a reusit un restart cu reinstalare de firmware. Backup-ul din iTunesc mi-a reinstalat dupa aceasta manevra si programelele (unele cumparate chiar) dar muzica nu.....fapt pentru care am purces manual la pus muzica din nou. Tot e bine c-am facut curat.

Sa traiesti bine Nicule!

P.S. Din ce in ce mai des am senzatia ca toate gadgeturile care se inventeaza sa-ti usureze viata sunt facute atat de prost pe partea de soft, ca azi pana si soneria de la usa are soft in ea, incat mai mult ti-o complica. La urma urmei toate sunt facute de aceiasi Foxcon in China democratica, nu? Ce bine ca bicicleta nu are inca niciun soft pe ea.

Niciun comentariu: