joi, 7 ianuarie 2010

Leapsa

Desi nu am mai jucat leapsa (pe ouate) de cand eram mic, iata ca sunt nevoit sa raspund unei provocari de acest gen de la Dia. Sa fiu iertat daca mi se  pare prea puerila ideea si nu o dau mai departe. 
Practic sunt somat sa-mi fac bilantul anual ceea ce voi si face mai jos. Despre rezolutii de an nou nici nu poate fi vorba, aici.

 
Ce am facut:
-mi-am pastrat toti prietenii vechi
-am mai facut niste betii...am mai iubit niste femei (vorba din cantec a lui Dinica)
-mi-am luat o vacanta sabbatica lungaaaaa in care am facut tot ce-mi placea sa fac si nu aveam timp inainte (recomand cu caldura)
-mi-am schimbat jobul cu unul mai banos (ca de criza asa)
-am mers cu bicicleta (in oras) 
-am crescut un copil de la 4 luni si am oferit si primit aproape neconditionat iubire
-am mai terminat la cheie un proiect de vreo 13 etaje de birouri
-mi-am taiat parul din nas
-am fost la niste concerte care mi-au placut
-am facut fotografii si am studiat mai mult teoria
-am citit enorm anul asta fata de alti ani
-am dat gauri la comanda ca asa vroia Natasa (in faianta evident)

Ce n-am facut:
-nu mi-am facut prieteni noi
-n-am avut urmari dupa betiile alea
-dupa vacanta n-am reusit sa dedic muncii numai 8h/zi
-nu mi-am facut toate analizele dar vestea buna e ca ma simt inca bine in pofida varstei inaintate
-n-am sadit niciun copac ba chiar am taiat in bucatele cactusul ala de nu mai avea loc in bucatarie, ca se facuse de 2m, si l-am evacuat fara mila la gunoi
-nu m-am dat cu masina pe munti (ar fi si greu cu masina mea)
-n-am avut depresii
-nu am aparut la TV
-nu m-am inscris inca la cursul "ala" de fotografie
-nu am fost la crossuri si nici la chopper academy party ca n-am nici macar scuter
-nu mi-am pus inel in buric si nici nu am reusit sa ma tatuez

Un comentariu:

ANOMIS spunea...

terapeutica analiza ta...pana la urma e bine ca sunt multe bune decat rele...parerea mea