sâmbătă, 24 ianuarie 2015

ING brocker de asigurari


Mi-a expirat asigurarea la masina. Si imi expira si foarte curand si ITP ul....si n-am timp. Ca atare ma hotarasc sa cumpar o asigurare online de la ING (si) brocker de asigurari, unde sunt client oricum la banca, adica le dau economiile mele sa le foloseasca cu dobanda zero (big like ING Bank).
Intru online in sistemul lor, cand sunt liber, adica intre orele 22.00 si 24.00, completez trei campuri de date din talon, selectez din 3 oferte de la terti, pe aia a lui Asirom ca era mai ieftina si da-i cu plata online. Descarc si un PDF cu o copie a asigurarii. Toate bune si frumoase pana aici. Numai ca ulterior eu cam trebuie sa primesc si originalul care mi se pare normal sa ti-l ceara nefericitii aia la ITP cand te duci la ei.
Aici incepe distractia-tot ce va zic se intamplase acum 2 saptamani, iar eu nici azi nu am asigurarea.
Ca sa detaliez-eu am facut prin plata cu cardul, un contract cu ING-contract prin care eu platesc ceva si trebuie sa primesc  ce platesc. Ba mai mult, peste costul asigurarii am platit si un comision maricel. E ca la autobuz, dai un ban si primesti un bilet cu care aia te transporta din punctul  A pana in B. Acel bilet este contractul tau juridic, acceptat de orice instanta, cea mai simpla forma de contract. Daca onor soferul da masina cu curul in sus si iti rupe coastele, pe baza acelui bilet poti cere in instanta orice daune consideri tu, ca doar nu asta contractasei prin bilet.
Ma suna curierul (nu stiu care este dar ar merita o „reclama gratuita”) vineri, evident fara sa anunte dinainte civilizat, printr-un sms, ca in ziua de cutare intre orele 7.00-24.00(de obicei asa fac aia de-s curieri) venim sa va livram.
Il sun si eu inapoi, ca ratez telefonul, fiind la serviciu prins in sedinte in care nu ai voie sa aduci telefoanele cu tine. Am fost la dvs, n-am putut intra (normal ca n-ai putut ca e incuiata casa scarii), am plecat dar incerc sa revin maine la dvs(sambata); Da, multumesc si eu , va astept sambata!.
Si astept frate sambata, astept pe langa casa cu telefonul si la baie cu mine. Sa vina curierul nu e chip!
Mai trec vreo 4 zile si iar tarrrr, pe telefon, de pe alt numar evident, evident fara sa anunte nimic inainte si de data asta, iar in sedinta, iar il sun inapoi. Daaaa....trec mai tarziu, sa fie cineva acasa! Era de fiecare data prietene, daca ai fi anuntat din timp ca treci te astepta in poarta cu paine si sare. Tata mare a mai trecut inapoi ca el nu.
Ca atare eu acum ma uit la masina pe geam, fara ITP si fara putinta de a beneficia de ceea ce am platit.
Zic, las ca e tara civilizata si rezolvam cu un telefon la call centerul ING.
Sun, imi raspunde duduia, explic de-a fir a par problema pe care mi-au produs-o precum si paguba materiala –si stupoare! Aia se blocheaza. Habar nu avea ce sa faca! Ma pune pe hold de vreo 3 ori sa intrebe un supervizor mai destept ca ea si in final.....nu ma poate ajuta. Imi propune sa sun eu la asigurator la telefon si sa ma duc unde o vrea ala sa mi-o iau, ca ING nu se ocupa de transport. Motivatia este ca eu de fapt am cumparat asigurarea de la Asirom. Ii explic duduii ca am cumparat de la Asirom numai serviciile de asigurare, adica daca dau peste unu si-i fac paguba Asiromul o sa i-o plateasca. De la ING insa am cumparat polita, serviciul de a ma asigura adica, ca asta intermediaza ING brocker de asigurare si vinde, serviciul de a-i asigura pe oameni la niste unii care sunt asiguratori. Ori ING Broker nu si-a facut treaba.  Ce vorbesti  frate? Daca voiam si aveam timp, intram pe marginea drumului in prima baraca de brockeri de asigurari si luam de acolo si originalul. Asa, am luat-o de la tine ING brocker de asigurari-care trebuie sa faci ce face si ala cu baraca lui de tabla-iti livreaza ce ai platit, adica originalul asigurarii. Nu ma intereseaza pe mine ca tu ai deal cu toti retardatii de asiguratori (in cazul asta Asirom) care Asirom angajeaza curieri lobotomizati de 2 lei care nu-s in stare sa dea un sms la client in prealabil. Nu ma intereseaza ING brocker de asigurare ca esti asa de cretin incat iti pui numele la mijloc intr-un contract si nu esti capabil sa te asiguri ca tertii tai ti-l si executa. Deschid o reclamatie online si a doua zi scriu si o compunere in trei pagini pe care o depun la prima bodega de cartier pe care scrie cu portocaliu ING bank. Stupoare si acolo, alea nu stiu niciun precedent, nu stiu cum se rezolva si nici cand s-ar putea, dar fals condescendent promit  sa o transmita mai departe. Iau si de aici numar de inregistrare. Am de gand sa astept foarte rabdator pana rezolva ei in alea 30 de zile.Intre timp am inchiriat o masina poate. Daunele interese pe care le cer curg in defavoarea lor. Costul unei inchirieri de masini x numarul de zile pana primesc asigurarea + prelungirea politei de asigurare ...si as mai putea cere si ceva pe deasupra intr-o tara normala ca m-au deranjat prin incompetenta (daune interese se numesc). Plus ca s-ar putea sa fiu asa frustrat de situatie si sa-mi iau inapoi si depozitele in bani de la ING. Intre timp pentru alea doua saptamani care deja au trecut,  pregatesc actiunea judecatoreasca prin care cer legal cele de mai sus. Ma distreaza la maximum patania si cred ca merita ca cineva sa plateasca aceasta neglijenta crasa in neexecutarea unui contract. Vedem acum daca si Romania a intrat in zodia tarilor civilizate.



Va urma!
 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dar "Protectia Consumatorilor" ce zice?

cccornel spunea...

Cata speranta in aceasta institutie....hai s afim seriosi.