duminică, 19 mai 2013

Marketing de gherila- supermaket Cora

Cam asa as denumi eu marketingul pe care si-l permit diverse supermaketuri (recte francezii de la Cora) sa-l utilizeze pe timpul si nervii cumparatorilor si care consta in relocarea permanenta a rafturilor. Ideea ar fi ca tu ca potential comparator sa cauta produsul X in raftul/zona pe care o stii de 6 luni. Cum intre timp rotatiile sunt efectuate (chiar mai devreme de 3 luni) se spera ca dai cu ochii de alt produs pe care nu-l aveai in lista si il cumperi chiar daca ti-e prea putin util.
Transmit pe aceasta cale mintilor inghesuite de la Cora, departamentul marketing, ca metoda este josnica si le face probabil masura profesonalismului de care dau dovada. Le doresc sa caute mormantul mamei lor intr-un cimitir in care se fac rotatii de locuri permanent si in cazul in care nu-l gasesc sa lase florile si lumanarile pe unde apuca, iar cand ajung acasa sa-si caute apartamentul la alt etaj decat era pana atunci.

Niciun comentariu: