miercuri, 16 noiembrie 2011

Chilotii Monicai Tatoiu

Soc si groza...acum 5 minute i-am vazut chilotii si desuurile Monicai Tatoiu. Nu, nu a fost alegerea mea, ca doar n-am bolanzit sa am voluntar si live aceasta optiune si nici nu am avut iar vreun vis cu ea, insa ma nimerisem intamplator in fata unui TV pe vreo antena din cele multe existente in Baneasa;
Ei bine, in direct, doamna si-a expus toate body-urile si chilotii (curati) din dulap. Am trait s-o vad si pe asta desi nu-mi doream. Acum stiu sigur ca macar nu va candida la presedentie, asa cum se barfea;
Si totusi, pericolul nu este indepartat total, daca tinem cont ca am mai vazut o doamna crosetand ciorapi in campanie, iar acum e in politica (nu ca nu s-ar pricepe la ambele).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Deci te uiti la concurenta, sa-nteleg ... :D

cccornel spunea...

Nu sesizez vreo concurenta in acest domeniu din pacate...