duminică, 10 iulie 2011

Proiect restaurare 1

Cum n-am avut ce face weekendul asta, m-am repezit si la targul de antichitati de la palatul Sutu. Cum nicio oportunitate nu trebuie ratata, am zis sa-mi achizitionez si un binoclu de teatru (celebrul model de epoca, din alama si placat cu sidef), mai ales datorita faptului ca era intr-o stare mai mult decat buna, inclusiv la partea optica, dar si teribil de avantajos ca pret.
Mai jos cateva fotografii de la restaurarea obiectului, restaurare care a cuprins urmatoarele etape:

1. Deazasamblare totala
2. Polishare mecanica cu pasta de lustruit.
3. Revopsire in interior cu culoarea negru mat (prietenii stiu de ce).
4. Spalare lentile cu solutie de curatat ochelari.
5. Asamblare finala

Fotografiile sunt in ordinea urmatoare:
-imediat dupa achizitie, intreg si functional
-facut bucati (dar nu cu nervi)
-tot bucati dar dupa lustruire
-montat final (dupa 2 ore de munca intensa, tot intreg si functional)

P.S. Pregatesc proiectul de restaurare nr 2 ...in curand;


4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce bine arata! Mi-l imprumuti si mie cand mergem la teatru? :)

cccornel spunea...

Exclus!

Anonim spunea...

Superb,sa il stapanesti sanatos...e o bijuterie si ai facut o treaba exceptionala cu restaurarea.

cccornel spunea...

Multumesc!