joi, 9 iunie 2011

Scorpions-concert



Plang! Citesc si plang! Aceasta este starea mea acum,  imediat dupa concertul Scorpions. Acesti "cei mai discari dintre rockerii vechi, plini se strassuri "jvarowsky" (cred ca si pe chiloti au d-astea) au adus la extaz populatia (feminina) si pubera a Bucurestiului. Mi-am dat seama ca i-am asteptat o viata, la fel cum mi-am dat seama de acelasi adevar si la concertul Madonna. Tricou cu Scorpions n-am mai prins la vanzare dar ar fi fost bun sa ma autopozez in el si sa pun poza pe Facebook, ca orice corporatist care se respecta.
Dupa prima jumatate de ora in care am ascultat un stil de rock dur (pentru ei), foarte aproape de un heavy metal bland si am dat cu disperare din cap (putin si din piciorul ala cu proteza) am inceput sa sper ca vor canta si "seek and destroy".
N-a fost sa fie asa si in restul concertului am fost delectati cu celebrele balade de agatat colege de liceu, la bairamele de pe vremuri.
Cel mai mult se extaziau in public pe aceste melodii, tot fostele colege de liceu, azi la 40 ani si cu fete de generala dupa ele. Asta-i semn ca ceva a ramas dupa noptile de Scorpions pe banda de caseta C90.
In final am plecat dezamagit ca n-au cantat nici "seek and destroy" dar nici "metal militia";

Niciun comentariu: