vineri, 4 martie 2011

Pe canapeaua rosie de psiholog....

Iar am visat ca umblam prin Londra si nu gaseam hotel...sau oricum asa ceva. Cert este ca am preumblat mult si bine pana am gasit unul pe malul Tamisei, fix langa un santier de constructii; Se facea ca dupa ce m-am cazat, obosit foc, mi-am dat seama ca privelistea camerei era spre santier. Ca sa fie setul complet, se facea ca Tamisa tocmai se umflase si inundase hotelul astfel incat nu mai puteam iesi din hotel. Ba chiar am vazut unu care-si transformase o masina in amfibie si traversa cu ea Tamisa.
M-am trezit extrem de obosit dar totusi inclin sa cred ca e de la luna plina.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Pai sa vedem ...
Se anunta schimbari in viata ta sau in modul tau de comportament (calatorie). Deocamdata esti intr-o stare de provizorat (hotel), fara sansa de a da nastere unor rezultate sau efecte durabile (santier), stresat si emotiv (inundatie). Varianta de a iesi din ac stare o ignori (amfibie).
Ar tr sa fii mai deschis fata de cei din jur.

cccornel spunea...

Foarte interesat anonimule Freud & Young. Nu stiu insa si cat de adevarat. Unde mai pui ca noapte atrecuta castigasem potul cel mare la loto si-mi cumparam de zor o masina compacta second hand (desi urasc masinile astea) precum si o casa pe pamant careia ma apucasem sa-i fac si piscina. Cum pur intamplator si jucasem la loto, am zis ca verific numerele cat mai repede. Fatalitatea a fost ca am uitat beletul acasa. Toata ziua am stat cu emotie ca sa aflu ca am nimerit...1 numar. Pana si Viorel Lis e mai tare.

Anonim spunea...

Ei… daca nu ai fi precizat ca ai jucat “intamplator” la loto, alta ar fi fost explicatia (destul de interesanta…mai ales ca visul face referire la starile tale emotionale, cum decurge viata ta, la planurile tale de viitor – daca vrei, iti detaliez). Dar asa…tu te gandesti cum sa cheltui banii, in caz ca vei castiga.

cccornel spunea...

Nu nimica...n-am planuri de shopping deloc; Zi-mi mai multe...daca e nevoie beau si cafea sa-mi ghicesti in ea...

Anonim spunea...

Starea confuza din plan sentimental (bani castigati la loto) vor duce la o scurta aventura de dragoste (cumperi casa), de care nu vei fi multumit (cumperi o masina veche, pe care o “urasti”). Cu alte cuvinte relatia e limitata, marginita, lipsita de profunzime (piscina pe care o construiesti).

PS: Nu ghicesc in cafea :(…Insa precizarea ta ar putea fi interpretata ca o invitatie “subtila” la o cafea…

cccornel spunea...

"cumpar o masina veche" EXCLUS! Interpretarea ta sugereaza ca ai de vanzare o masina veche :)
Daca in cafea ghicesti mai bine decat interpretezi vise promit sa beau si o cafea numai sa aflu tot trecutul, prezentul si mai mult ca perfectul...desi nu beau cafea de felul meu;

Anonim spunea...

Cateva precizari:
- Intre paranteze am trecut ceea ce tu ai spus ca ai visat.
- Referitor la masina veche citez din mesajul scris de tine "si-mi cumparam de zor o masina compacta second hand (desi urasc masinile astea)"
- Eu nu ghicesc in cafea.