marți, 27 aprilie 2010

Nu

Ati intalnit oameni care nu te lasa sa vorbesti sau il iau pe NU in brate? Sunt sigur ca da! Cu toata autosugestia mea, uneori ma mai surprind si pe mine in aceasta ipostaza. Explicatia pe care mi-am dat-o este ca pe masura ce trece vremea, ai din ce in ce mai putin timp disponibil.... si cum experienta persoanala acumulata ajunge sa-ti permita sa-ti dai seama ce vrea sa spuna celalat inainte de a deschide gura, si mai ales cand stii ca e gresit ce sustine.....apare fenomenul de taiere a macaroanei domnule....
Ieri mi-a povestit amica A ca trebuia sa se vada cu o prietena intr-un bar si intamplator s-a brodit sa fie acolo un tip, cunostinta pe care nici nu stia prea bine de unde sa o mai ia. Cum ala n-avea treaba a ramas sa-i tie companie. Mi-a zis c-a fost horror sa se surprinda in ipostaza in care chiar nu avea chef sa-i asculte conversatiile, previzible dealtfel, si ajunsese sa sa gandeasca la problemele ei in timp ce ala vorbea. Uite asa se ajunge la extreme, poti fi cu una in pat si aia sa faca socoteli de cumparaturi in timpul asta .....stiu e faza de filme dar pe mine ma amuza teribil posibilitatea.

P.S.-Deznodamantul e ca la final, tipul i-a cerut numarul de telefon. Ar fi tare sa se ajunga la faza de mai sus, nu?

Niciun comentariu: