duminică, 7 februarie 2010

My love affair with Canada

Adica cum ar veni cam asta este pasiunea romanului ce din urma de cand viscoleste si da zapada in acest minunat anotimp numit iarna. Dupa socotelile mele am dat sezonul asta, pana acum, la lopata, vreo 6 mc de zpada, cantitate aferenta pentru doua masini. Ultimii metri cubi i-am dat acu 2 ore si dupa cum viscoleste cred ca i-am dat degeaba, ca se pun la loc. Uite asa, compromisurile pe care le refuzi la tinerete se razbuna mai tarziu. N-am vrut sa dau zapada in Canada , uite ca o dau in Bucuresti. MAcar asa sper ca odata cu perspiratia mi-au iesit prin piele si toxinele de la raceala anterioara.

P.S. Caut amator/amatoare de dat zapada in loc de exercitii de TaeBo sau Aerobic. Ofer garantia unei febre musculare mai acararii decat la sala de sport. Unde mai pui ca e si gratis. Pentru adresa contactati-ma pe privat.

P.S.2-Pur teoretic numai, ma urmareste o dilema. Daca unei domnisoare cu ochi frumosi, specializata profesional in oftalmologie ai putea sa-i faci complimentul ca are ochi superbi (ceea ce poate fi chiar adevarat in teoria mea), atunci alteia, specializata in ginecologie, ce compliment ai putea sa-i faci? Nu-mi raspundeti, ramane dilema, adica intrebare fara raspuns !  

6 comentarii:

DV&AG spunea...

care-i dilema?

DV&AG spunea...

in titlul ultimelor 5 posturi de pe blogul tau am intalnit cuvantul love de 2 ori ..ce-i cu tine Cornel ?....

cccornel spunea...

la naiba....devin asa de previzibil? :)

P.S. Totusi s-ar putea sa fie doar intamplator.

laura spunea...

haha... sa stii ca eu mi-am dezgropat singura masina. de vreo cateva ori. si asta pt ca fac tae bo de 2 ori pe saptamana. si nu a fost deloc greu

cccornel spunea...

Cred ca mai degraba ai dat zapada de pe masina:)
Eu am lopatat din greu mutand-o in spatiul verde. Acum sunt doua variante...ori ma bagi si pe mine la TaeBo ori iti fac cunostinta cu lopata mea.

P.S. Aveti tipe misto la TaeBo?

laura spunea...

nu am dat zapada jos de pe masina, ci am dezgropat-o de-a binelea si am mutat-o apoi pe locul de parcare, seara am gasit locul de parcare iar cu zapada de la vecini inimosi care si-a dezgropat masinile si au pus zapada pe locul meu si tot asa.
si da, suntem fete dragute la tae bo, doar ca baietii nu au acces acolo :P sic