vineri, 5 februarie 2010

Maladive

Je suis malade! ...dar la propriu. O raceala banala si neporcina ma chinuie de vreo doua zile. Abia azi am reusit sa ma comport in consecinta si ca atare va scriu din varful patului, coplesit de moleseala de dupa o baie fierbinte si incantat de niste cvartete de tigani francezi care canta pe Mezzo TV un jazz admirabil. Cu ocazia asta mi-am adus aminte de ce mi-am cumparat special boxe cu subbufer pentru Tv Mezzo. Multumesc pentru jazz ul vostru de nisa cu care ma incantati mereu.
In concluzie, indopat de medicamente alopate, homeopate si sufletesti nu prea am de ce sa ma plang.

P.S. Jazzul provine din Franta si este cantat intr-un mod original fara percutii ci numai cu 3-4 chitari clasice (pentru armonie si solouri), contrabas si ocazional cate un clarinet sau vioara/armonica. Recomand Django ca cica asa se numeste!

Un comentariu:

cccornel spunea...

P.S. Trebuie spus ca Reinhart isi pierduse 3 degete de la mana stanga intr-un incendiu astfel incat ceea ce a cantat este cantat cu numai ....2 degete pe grif.