joi, 3 decembrie 2009

De ce-mi plac sarbatorile de iarna...

...dintr-un motiv copilaresc. Primesc si fac cadouri!
Dar, anu' asta a venit mai repede mosul de peste mari si tari si a trebuit sa merg la posta sa ridic un cadou de 7.5 kg (nu, nu mi-a facut nevasta gemeni) ci este vorba de 464 pagini pline de incantare. Multumim "mosului" in mod foarte special ca mi-a ghicit gusturile (pupici, lugu-lugu), multumim lu' Amazon ca exista si Postei Romane ca mi-a cerut imputernicire dat fiind ca fusese trimis coletul pe adresa mea de la job. Am carat cu mare curiozitate sacul in care era sigilat coletul de catre posta americana si incepand de la prima fila A3 si am uitat de camera foto pentru a ma delecta cu rezultatul ei.
Si da, Helmut Newton este mare si controverast-nici nu se putea una fara cealalta.

P.S. Numai pt "mosu'".
Nu credeam ca ma cunosti atat de bine mosule!   

Niciun comentariu: