luni, 16 noiembrie 2009

Revelatii matinale

Am vazut la mondenii parca, doua matracuce care imitau niste dudui din televiziune. Una din imitate era Daniela Crudu. Habar nu aveam cine este domnisoara Crudu. M-am interesat putin si am aflat ca e o simpla prezenta intr-o emisiune matinala la Antena 1. Azi dimineata am fost curios sa-i vad prestatia, si in timp ce ma imbracam pentru job am comutat televizorul pe a1. Deci matracuca este o fatuca care dansa pe acolo profesional din buric in timp ce o trupa noua se producea in emisiune. Rochie d-aia ca a ei (foarte stransa pe corp, atat de stransa incat orice ata de la chiloti se vede prin ea, foarte decoltata si foarte scurta-si rosie pe deasupra ca o draperie de perdele) n-am mai vazut din anii '80 cand era in voga. Nu mai zic de silicoanele alea de prost gust scoase la vedere ca sa amortizeze investitia. Ma rog...cazul cu Elena Udrea "imbracata" identic de 4 Iulie, la petrecerea data de ambasada Americii nu se pune. Acum am o alta intrebare. Tipa chiar asa este sau doar se deghizeaza in prostituta?

P.S. Cu televizorul, vulgarizam poporul.

Niciun comentariu: