luni, 23 noiembrie 2009

Alegeri prezidentiale

Azi sunt trist. Ieri am votat! Poate exact de aia sunt trist. Candidatul meu n-a iesit. Singurul si unicul pe care Romania l-ar fi meritat n-a iesit desi am votat cu el si mi-am pus si toata familia sa o faca. A fost un vis frumos dar din pacate s-a terminat inainte de vreme, domnul in cauza neajungand nici macar in turul doi. Ar fi fost grozav sa aud la stirile tv, daca omul ar fi avut succes, stiri de genul: "Azi presedintele Romaniei, domnul Ninel Potârcă, s-a intalnit cu presedintele Obama". Au fost rezolvate problemele vizelor si recunoasterea bilaterala a diplomelor universitare. Discutia a vut un caracter relaxat, cei doi abordand problemele de la acelasi nivel  egal dat de culoarea lor...politica.    
Genial...nici sa fi vrut nu puteam inventa o asemenea situatie. Sa te cheme Ninel Potârcă si sa te vrei presedinte international si mondial al romanilor. Asta e, mai rabd inca 5 ani si poate in final vom avea si noi presedintele pe care il meritam.
Traiasca lupta pentru pace !

3 comentarii:

DV&AG spunea...

ma deprimi la maxim ...am votat si eu , prima oara in viata mea, am stat la coada la ambasada pentru 2 ore si singura satisfactie pentru cele 2 ore e ca atunci cand am ajuns sa votez m-am intalnit cu vecina mea de bloc ...blocul in care am locuit 20 de ani:)

cccornel spunea...

Pai tot la ambasada am votat si eu...cum de nu ne-am intalnit? Vezi?...mafia romanilor din City este numeroasa si foarte bine organizata :)...execat ce-ti spuneam alta data.

DV&AG spunea...

da ...noi mai lipseam din peisajul mafiot ....tare