vineri, 30 octombrie 2009

Pupacioasa

Le stiti pe alea de 24 de ani cu buze tuguiate si date cu gloss care conduc impasibile , fara sa se uite in stanga, dreapta sau macar in oglinzile retrovizoare din dotare, masini pentru care ar fi trebuit sa munceasca inca din clasa a 5-a de gimnaziu ca sa le cumpere singurele? Ei bine, azi dimineata una d-asta m-a pupat in cur. Adica nu in ala anatomic ci in curul masinii. Traversam o intersectie dublu semaforizata, am trecut de primul semafor si la al 2-lea, care nu mergea, aveam un mare cedeaza. Am oprit rabdator sa cedez trecerea si in timp ce ma uitam la carnatul interminabil de masini... din spate, pitzipoanca, intr-o masina japoneza neagra se opinteste in mine mai sa ma dea cu capul de volan. Imediat dupa m-am uitat in retrovizoare si am vazut-o cu ambele maini la gura...bag seama ca era foarte minunata de ce desteptaciune facuse. Am scos capul pe geam si i-am facut semn sa ma urmeze pe dreapta, dupa ce treceam de intersectie, ca sa n-o blochez. MA si vedeam in acest timp umbland pe la asigurari, politie, service cu masina blocata, 2 saptamani de mers pe jos catre job etc. Evident, tipa a luat-o in dreapta si s-a carat foarte naturala in treaba ei in timp ce eu inca o mai asteptam pe artera din stanga.
Am rasuflat usurat cand, dupa ce am tras pe dreapta, mi-am dat seama ca nici macar zgariat nu era spoilerul meu frantuzesc. Oricum i-as fi urat impasibilei sa stea dracu la masina de spalat tzoale ca se conduce mai simplu, daca nu este in stare sa se descurce cu 3 pedale, volan si maciuca aia dintre scaune. Cu maciuca nu sunt sigur...dar cu pedalele da - nu se descurca!

P.S.-Jur ca nu o sa mai am niciodata un acces d-asta de mila cand vad cate-o fufa ca cea de dinainte care sta disperata la iesirea pe straduta din dreapta, cu ochii ei mari si "inteligenti", beliti dupa unul care s-o lasa si pe ea sa intre in coloana.

2 comentarii:

DV&AG spunea...

ai tras mari invataminte ....eu cred ca le stiai deja, ce ma surprinde e ca ai fost atat de increzator ca, caprioara chiar o sa te urmeze si o sa iasa cu privirea tampa de animal plapand ce e si o sa isi ceara mii de scuze ....not

cccornel spunea...

mi-am ratat sansa sa-i zicniste "dulcegarii" cat pentru toata rasa ei cu buze tuguiate.