miercuri, 9 septembrie 2009

Grasa vesela si slaba trista

Traiesc in orasul melcilor, sau macar asa am eu impresia, dar numai cand ploua. Ce vreau sa zic este ca atunci cand ploua, in acest oras se merge cu automobilul la pas. Mersul la pas cu orele prin oras te face sa treci prin stari absolut contradictorii. Intre datul cu capul de volan si privitul fix si placid inainte nu este decat un pas. Administratorilor acestui oras chiar nu le pasa. Numai eu trec pe langa o intersectie mare, semaforizata...dar degeaba....semaforul ala e pe intermitent de cateva luni bune si nimanui nu-i pasa. Evident la orele diminetii acolo se formeaza invariabil o mare coada de masini, iar prioritatea devine subiect de care se baga primul si care are tupeu sa nu opreasca.
Cum va spuneam, intre cele doua stari am incercat sa caut si alte stari intermediare. Cum mare lucru nu poti sa faci in masina, adica as putea sa si mananc/beau (dar totusi prefer sa o fac acasa), dus nu pot face (desi recunosc ca n-am incercat) iar sex in masina merge numai in locuri laturalnice si cu mare risc...mi-a ramas varianta, asa cum ati ghicit, sa ascult radioul. Uite asa fac unii rating din cauza traficului. Ieri, de Sf. Maria, am nimerit la o emisiune a lui Mircea Badea, un fel de Hyde Park radiofonic, unde tot felul de ascultatori (prefer sa le zic asa deocamdata) suna sa-si zica pasul. Va jur ca 45 de minute cat am prins eu emisiunea au sunat numai ciumpalaci care articulau cu greu propozitii complexe. Multi din ei mi-au smuls zambete amare pana la finalul emisiunii cand a sunat "ciumpalacul ciumpalacilor". Dupa ce si-a debitat el oful , ca nu mai stiu care era, s-a apucat sa-i zica lui Mircica, redau textual: "Esti cel mai mare fan al meu!".
Am ras cu lacrimi pana acasa si uite asa au scapat aia din primarie de umplut frigiderul cu carne de la mine si aseara.
Azi dimineata am gasit alta chestie haioasa....o sceneta cu "Grasa vesele si slaba trista" (sau poate invers)...da cred ca-i pe alt post FM ca eu tot apas pe butoanele alea mereu.
Fata, fata...hai ca ma bag si eu la muunci...va tin la curent...pup.
Pa !

P.S. Am fost la o Marie aseara si le-am declarat la toti ca sunt "fanii mei". Ca sa pecetluim "statementul" am bagat cu ei un vin "crima lui Ovidiu". Ah! Ce ma doare capul!
Va mai tin eu la curent (220V;50Hz).

Niciun comentariu: