miercuri, 8 iulie 2009

Cronicuta de film-Politist, adjectiv


Am vazut si filmul lui Porumboiu-Politist, adjectiv la mall-eu si cu inca vreo 10 oameni. Desi eram atat de putini in sala tot am avut "placerea" sa-l scol pe unul de pe locul meu-nu sunt stupid dar tanti de la casa imi daduse lucurile perfecte din acea sala-ultimul rand perfect central.
Despre film nu am multe de zis-totalitarismul naste monstri, chiar si la Vasluiul anului 2009. Pentru noi nu este ceva surprinzator.
In rest va zic ca am avut una langa mine care a inceput sa fashaie dintr-o punga pe la mijlocul filmului dupa care si-a pus si picaturi in fosele nazale. Cred ca nu prea era atrasa de ritmul cehovian al filmului.

Atat am avut de zis!-ba nu, rectific-nu mai vreau Mirabela Dauer pentru urmatorii 5 ani!


Premiul Juriului sectiunii Un Certain Regard, Cannes 2009 - Premiul FIPRESCI, Cannes 2009.

Niciun comentariu: