marți, 7 iulie 2009

Concluzie

De azi Michael Jackson valoreaza mult mai mult mort decat cand era in viata. Unora le convine de minune chestia asta. Cred ca lui nu. De fapt, daca as fi fost Michael mi-as fi inscenat moartea de acum 5 ani pentru castigurile grase de la inmormantarea cu bilete pe care am vazut-o. Mi se pare totusi dezgustator sa te dai in spectacol-chiar si cu scopul declarat ca OMAGIU-cand mortul e pe nasalie in fata scenei intr-o cutie placata cu aur. Da, se putea face si un spectacol omagiu, chiar sub forma de turneu, insa dupa inmormantare.
Azi nimeni din cei care-l considerau pedofil in trecut nu mai vorbeste despre asta-azi e doar un geniu care ne-a parasit. Indiscutabil insa, o voce deosebita ne-a parasit, poate pentru totdeauna. Azi toti sunt fani Michael Jackson. Tone de "artisti" romani se intrec a declara cum au fost ei influentati de muzica lui. LA inceputul "ceremoniei" o diva de Onesti ne explica cele mai sus amintite. Eu stiu ca diva de pe ProTV ul de acum pe atunci canta "tzurai-tza" pe muzica lui Adrian Enescu. N-am vazut-o influentata vreodata de MJ si sincer...ar fi fost si greu. In anii de glorie '80 putina lume isi mai aduce aminte de casetele c60 de pe care ascultam Thriller-ul sau. Inca si mai putini stiu ca melodia avea doua variante-cea lunga si cea scurta. Azi in orice magazin de toale din orice mall in care vei intra vei auzi zilele acestea cel putin o melodie a lui pusa pe repeat. Maine aceiasi fani ai sai (care se declara fiind fani azi) vor fi fani ai altuia. In 2007 erau fani Rolling Stones iar ieri erau fani Manowar. Eu cred ca in ciuda geniului si al talentului sau ceea ce avea de spus in muzica pop fusese deja spus de catre acest veteran al muzicii ajuns veteran inainte de a fi adolescent. Cresterea si decaderea sa ca artist/individ a urmat o reteta copiata la indigo deja in mediul american.

Niciun comentariu: