vineri, 13 februarie 2009

Tara de manageri

Natasa, amica mea, dupa un an sabbatic in care si-a facut toate placerile si si-a realizat toate planurile care asteptau la rand de ani de zile si-a zis ea sa isi gaseasca si un job.
Mentionez ca tipa este absolventa de jurnalistica si drept si are un master in jurnalism. Ca origine provine dintr-o veche familie romaneasca de dincolo de Prut (probabil numai acolo mai sunt romani curati).
Pentru aceasta, Natasa s-a gandit sa aplice pe BestJobs-site de mare anvergura dealtfel.
Mai jos este ce a primit de la un potential angajator si ce a raspuns ea.

"Stimate Domnisoare, Doamne,Stimati Domni,

Va multumesc pentru interesul aratat anuntului nostru, postat pe www.bestjobs.ro, anunt care propune si presupune colaborarea dintre AnuntAZ, ca si Agentie de Publicitate, si Dvs., ca si Persoane Fizice sau Juridice.
Asa cum reiese si anuntul postat de noi, postul de Colaborator Vanzare Publicitate nu implica angajarea Dvs., cu avantajele si dezavantajele unei asemenea relatii contractuale.
Un procent de 20-25% din valoarea incasarilor este mai mult decat atractiv.Daca sant incasari.Altfel...
Inca odata va multumesc si va astept inIon Creanga Nr.11-13, etaj 4, ap.8, Sector 5in fiecare zi intre orele 11.00 si 13.00pentru perfectarea colaborarii.
Cu stima,
Daniel V***
Manager General
AnuntAZ
021.410.44.xx"

" Domnule Manager General,
Imi pare foarte rau ca la nivelul carierei Dvs. nu stiti ca "SUNT" se scrie cu "U" si nu cu "A" cum ati facut in mail-ul pe care mi l-ati trimis.
Multumesc, nu sunt interesata de colaborare! "

"Stimata Domnisoara/Doamna,
Va multumesc pentru observatie.Aveti dreptate.Nu inteleg insa de ce v-ati obosit sa mai aplicati la o oferta care oricum nu va intereseaza.Va urez succes in gasirea unui job in care sa va puteti pune in valoare calitatea unica pe care se pare ca o stapaniti.
Si imi permit sa va sugerez, la fel de dezinteresat, sa cautati un post de corector text.
Orice alta pozitie intr-o companie nu va merita.

Al Dumneavoastra,
Daniel V*****
eu in aceeasi pozitie.... dvs. poate niciodata"

"Never say never.....Nu fiti atat de sigur pentru nici o pozitie.
Intotdeauna am apreciat mai mult liderii spirituali, decat cei functionali.
Primii se nasc, ceilalti devin.
Spre deosebire de Dvs., eu macar o sa stiu sa scriu corect toata viata!

P.S. Din fericire nu sunteti "al meu", sper sa nu am ghinionul ....
P.S.S. O propozitie nu incepe niciodata cu "SI".
Poate corector n-am sa ma fac, dar as putea cu mare drag sa va dau ore de gramatica....

POST: Pe mine m-a distrat schimbul de replici si chiar am ras in hohote la un moment dat. Sper sa fi avut si Dvs. umor si sa va fi relaxat dupa o zi de munca. N-am facut-o din rautate, doar din amuzament. "

“Newer say never...

SUNT sigur ca nu voi mai face aceleasi greseli.

http://www.mihaieminescu.ro/opera/poezia/si_daca.htm

SI cu greseli de genul celor remarcate de Dvs., ramane o poezie reusita.
SI da, m-am distrat.
SI nu, nu m-am suparat.

Daniel V***
(mai corect spus) inca...in pozitie”


N.A.-Va las pe voi sa numarati "neregularitatile" de topica, punctuatie si gramatica din scrisorile unui manager adevarat. Nu-i rau ca tara asta este plina de manageri ci ca nu-s din cei adevarati. Acesta macar a dres-o cu humor.
Mare pacat, mai ales cand ai o functie de reprezentare!

Un comentariu:

Anonim spunea...

zuper