joi, 22 ianuarie 2009

Sustin....

Ie pe lume tot felul de bloguri feminine.
Adica blogurile, iele, n-are nimic feminin in iele, in afara autorului care ie femeie. Fie ca ie vorba de o pisi plictisita care scrie sa se afle in treaba iar de citit o citesc numai cativa care vor numai sa o babardeasca -plus cateva proaste care o admira cat e de cull, fie ca este vorba despre nu-s ce domnisoara de douaj-de-ani care se crede mare geniu PR-ist (de fapt e o agramata fara idei sau cultura) si care trebuie sa se exerseze si ia pe un blog sau fie ca ie vorba despre o alta duduie ziarista care simte si ea imboldul "talentului" nativ-fapt pentru care se promoveaza in online singura-iele, blogurile feminine exista.

As putea sa dau linkuri foarte sugestive insa nu vreau sa-mi fac inutil dusmani.
Iele, autoarele purtatoare de cromozon X, trebuie sa se coalizeze cumva. Nu ie de ajuns ca exista! Trebe sa iasa si in fata si atunci ce face? Pai se sustine reciproc, se comenteaza reciproc (intotdeauna prin comentarii irelevante), actioneaza in grupuri organizate cum s-ar zice.
Iele, bloggeritzele se considera dezavantajate numai pentru ca ie dame....pardon, discriminate am vrut sa zic. Ce fac iele...pai tipa tare din toti bojocii: "Get the power back to the women".
Discriminarea asta tine pana cand nu-i dai uneia locul jos in metrou....atunci nu se mai considera egale cu barbatii si esti brusc un magar nesimtit si porc misogin.
Ultima gaselnita ie sa afiseze bannere pentru cauza lor, iar aici trebuie sa mentionez bannerul ala cu "Sustin blogosfera feminina".
Aici ai lista asa-ziselor bloage care se bucura de unica calitate (cacofonie voita) ca sunt feminine (numai unele, nu toate ca sa fiu cinstit). Nu va imping sa le cititi pentru ca s-ar putea sa va taiati venele dupa primele doua gresit alese.
Nu ma intelegeti gresit, am in blogrol cateva dudui talentate din acea lista, pe care le citesc des dar care nu fac din sexul lor o calitate.Da, le stimez pentru talent daca le-am adaugat in pagina mea.
Cum sunt impotriva oricarei imbecilitati de genul unei asemenea asocieri inutile, precum si impotriva oricarei inregimentari gratuite in ceva dati-mi voie sa protestez in felul meu.
Eu nu sustin blogosfera feminina....doar pentru ca este feminina.
Na d-aci si bannerul asociat!

P.S.-"Agramaticalitatile" ie voite.

6 comentarii:

ZaffCat spunea...

corect...
Da' mie-mi place PS.ul de la banner ;-)

"Daca doresti alte marimi te rugam sa ne contactezi."

cccornel spunea...

Nu merci...lasa-l asa mic si insignifiant! :)

Strumful spunea...

Oau, deja avem 2 categorii de bloguri: feminine si masculine:))! Eu citesc ce-mi place, si in general blogurile prietenilor! A, si mi-am facut blog pentru ca oricum vorbesc mult(ca majoritatea nevestelor), sa mai zapacesc lumea si in scris!

cccornel spunea...

Strumfo...marturisesc ca si pe mine ma enerveaza orice categorisire-de aici si reactia mea.Daca vorbesti atat de mult trebuia sa te faci avocat si nu strumf, ai fi facut si avere din asta. :)

Strumful spunea...

M-am facut profesoara, nu castig, dar imi place:D!

cccornel spunea...

Si asta e un lux azi! Nu crezi?