sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Asteptari

De la inceputul anului tot urmaresc ceva. Nu, n-am fost recrutat de SRI sa-mi urmaresc vecinii, doar ca am comandat ceva in UK. Cateva accesorii esentiale pentru Nikonul meu se lasa greu urmarite prin itinerariul european facut de DHL.
In ficare dimineata, mi-am facut rutina de a deschide pagina lor galbena la sectiunea "Tracking" si sa introduc Identcode-ul primit lung de 20 digiti. Dupa ce introduci identcodul asta si te lamuresti bustean ca ba e in Outbound Gateway prin Bristol coletul tau sau ca ba are statusul Arrival sau Departure (ce-o insemna asta relativ la terminalul ala inca nu m-am prins) trebuie sa mai bagi un Shipment ID in alta sectiune....mai rafinata de cautare.
Eiiiii...aici e multtt mai bine. Cu shipmentul asta afli spre exemplu ca azi dimineata coletul ala mic al tau cu maimutze de Nikon se afla la "Departure(Domestic Transit/Import): Eindhoven / NL". Cand o pleca de la "olandeji" numai Dumnezeu stie.
Dar ma simt mai multumit acum...nu?

Niciun comentariu: