luni, 29 decembrie 2008

Reclama tampita

De ceva vreme o reclama imi zgarie retina si imi maltrateaza scarita din urechea interna prin ...inexactitate si prostie.
Sa ma explic...mai exact este vorba despre o companie aeronautica low cost de pe la noi. Numele nu conteaza...sincer nici nu l-am retinut.
Se facea ca un el si o ea (cam second hand protagonistii) ne dau sfaturi de pe fotoliile unei asemenea aeronave.
" Adica de ce sa platesti mai mult pentru o masa incalzita la microunde in avion cand poti sa mananci o pizza la destinatie...de la mama ei. Si aci urmeaza nistre intro-uri....numai acum bilet de la atatia euro spre Paris si Lyon."


Sa ne deslusim:
In primul rand toata lumea stie ca acele avioane cu ani buni de exploatare, marea majoritate cu monitoare CRT alb negru in tavan, sunt folosite acum, ca si compania dealtfel de doua categorii de oameni: capsunarii si agentiile de voiaj romanesti care inchiriaza cate unul vara ca sa care turistii, carora le-au vandut bilete scumpe, cat mai ieftin. Deci cu alte cuvinte nu te alege nimeni pe tine agentie decat ca esti ieftina si mai mult nu-si permit oamenii aia.
In al doilea rand cum dracu vine asta cu pizza de la mama ei....Lyon si Paris. Sa muriti voi ca de acolo vine pizza?

P.S.-Numai in publicitate sa nu lucrezi. Cat de tampit sa fii sa scoti o asemenea perla?
Latter edit-nu's cum se face da' telepatia asta functioneaza. Ia de aici sa vezi ce am citit la 5 minute dupa ce am postat.

5 comentarii:

Anonim spunea...

baneasa sau tarom ai aceleasi standarde ...numai ca baneasa e o autogara ...cat despre ce zboara din baneasa ....asta e ..la noi prinde orice este de proasta calitate.
Acum 3 ani zburam din Uk spre Romania si atunci cand am azuns acasa am remarcat ca a mea camera lipsea din geanta ei ...si idiotii au incurcat cablul de alimentare al camerei cu cel al laptopului si l-au luat pe cel de-al doilea ...siiiiiiiiii ...mi-au mancat un pachet de biscuiti si au lasat ambalajul siiiiiiiii ..au mutat bijuteriile ...slava domnului ca nu le-au luat
Mentionez ca am zburat pe otopeni

cccornel spunea...

siiiiii...eu cred ca bagi din top:)

Anonim spunea...

cine ti-o mai spune tie ceva...e greu sa crezi ..si mie mi-a fost

cccornel spunea...

Hai ca te cred mai ...Andreia. Propun sa ne reconciliem si sa-mi povestesti sfarsitul intamplarii.

Anonim spunea...

unde?