joi, 16 octombrie 2008

StJohn

Iarna trecuta vorbeam pe mess cu amica mea Natasa.
Din una in alta, imi zice ca peste cateva zile este Sf. Ion si are si ea niste prieteni la care trebuie sa ajunga...etc.
Neavand ce face, ma pune necuratul sa-i zic ca ma cheama si Ion, dintr-un puseu d-asta de plictis total. Fata, fara sa ma vada la ochi, chiar nu si-a dat seama ca glumesc sau ma rog...nu mai stiu...poate s-a curmat brusc discutia fiind amandoi la serviciu.
Dupa cateva zile imi suna la mobil aceiasi subsemnata blonda natural Natasa care din vorba in vorba imi zice ca vrea sa ne mai vedem si noi si ca oricum mi-a luat cadou de ziua de nume.
Instantaneu mi-a picat fisa si m-am inverzit total. Nu cred ca s-a prea prins ea prea bine de ce ma balbaiam eu dar am fost brusc pus intr-o dilema (adica intrebare fara raspuns).
Sa-i zic ca am glumit ca tembelul si ea nu s-a prins, caz in care s-ar fi simtit supernaspa sau sa merg pe burta?
Am hotarat sa nu-i spun asa ca m-am vazut cu ea in oras, pe o vreme oribila cu zloata, la un suc-hotarat mai mult pentru ca stiam ca se da de ceasul mortii cand cumpara un cadou. Ne-am vazut,am ingurgitat noi ceva in oras, nu mai stiu ce, ne-am incalzit...timp in care Natasa tinea pe masa o plasa din aia fancy de cadouri. O vad si acum, era din hartie neagra si scria cu alb pe ea, nimic altceva decat MONTBLANC. Ma gandeam cu groaza ca fata s-a prins ca sunt amator de fineturi de la Montblanc si mi-o fi luat un cadou din ala de la 20 milioane in sus. In final am primit acea plasa de hartie si cu mainile tremurande am desfacut-o. Inauntru era.......surpriza.......un blazer foarte clasic si foarte fin care chiar mi se potrivea si pe care l-am purtat cu mare placere ulterior (nu avea legatura cu Montblanc). Am rasuflat usurat si am incercat sa scurtez intrevederea cat am putut, stingherit fiind de gafa facuta.

A trecut timpul si vara asta in timp ce ma aflam in vizita la dansa, dupa a doua sticla de vin rosu desfacuta i-am marturisit crudul adevar: "Nu ma cheama si Ion."
Instantaneu neoronul ei de blonda nativa a facut legatura si mi-a batut obrazul.
I-am explicat situatia si mai ales ca imi era superjena sa-i zic. Ne-am impacat cand am terminat si sticla si a ramas ca totusi a fost cea mai buna alegere facuta-daca ii spuneam atunci s-ar fi simtit si ea naspa. Asa acum macar radem amandoi iar ea poate sa puna incurcatura pe seama blondului natur capilar.

P.S. V-am zis ca vreau sa-i iau un cadou de Sf. Maria?
Nu, nu o cheama si Maria...doar Natasa.

P.S.2-Natasa s-a hotarat sa faca rost de pungi Montblanc si sa-mi ia in fiecare an un cadou disimulat in acel ambalaj. I-am zis sa-mi ia mai bine Montblanc in punga de cacao....tot vine acum Sf. Dumitru.

Niciun comentariu: