vineri, 5 septembrie 2008

Febra Update-urilor

Saptamanile trecute am fost cuprins de febra update-urilor nereusite. Toate mi se trag de cand mi-am luat iPod-ul d'ala Touch. Versiunea de sistem de operare de baza nu permitea instalarea nici unei aplicatii platite sau free. In plus de asta de cate ori il legam la calculator imi facea oferta de update contra sumei modice de 7.99 Euro. Intr-o zi, satul de atata bataie de cap, am si incercat sa fac magaria. Cu cardul de credit pe masa am tastat nerabdator datele in iTunes store.
Zic satul de bataie de cap ca nu stiam ce urmeaza...dupa ce le bag, apas si butonul ala mare cu DONE pe el, si surpriza.....aici incepe beleaua.

"Your payment method was declined. Please enter valid payment method information."

Zic: Hai sictir ca am zeci de meleoane pe plasticul asta.

Si uite asa a inceput cosmarul.
M-am apucat sa scriu indignat , crezand ca astia mi-au vandut un produs emasculat, fara putinta de a face update la el, catre Apple.
M-am discutat cu Jessica in cea mai academica engleza pe care o cunosc. Nici asta nu m-a ajutat! Ultima data imi trimisese o explicatie de genul : "Daca esti rezident intr-o anume tara trebuie sa cumperi din tot din acea tara ca sa fie acceptat cardul". Si tot ea continua: Inteleg ca sunteti rezident in Romania -asta inseamna ca trebuie neaparat sa cumparati macar din Europa (aici se contrazicea nitel).
Tot ea continua intotdeauna cu fraza: "I can certainly appreciate how eager you are to make purchases on the iTunes Store. "...ceea ce pe mina ma enerva enorm....oi fi fost eu "eager" da n-aveam cu cine.
Finalul caznelor mele a fost emailul primit de la service-ul IRIS (reprezentantii oficiali ai celor de la Apple in Romania) care mi-au sugerat clar si din prima sa intreb la banca. Dupa miscarea asta cu banca am reusit update-ul la versiunea 2.0.2 de soft. Trecand peste faptul ca update-ul mi-a sters toata muzichia pe care o bagasem acolo si ca trebuie sa rippuiesc iar tone de CD uri, azi ma pot bucura de toate aplicatiile de care doresc.

P.S. O sa-mi fac totusi timp sa-i transmit Jessicai ca Romania e dintotdeauna in Europa si de ceva timp chiar si in UE....si cum de curand mi-a venit si un survey de la Apple in urma discutiilor cu Jessica....ii dau nota de trecere?
O intrebare ma chinuie inca-Oare Jessica asta nu o fi fost vreo pakistaneza (sau chiar pekineza...cine stie?)

Niciun comentariu: