sâmbătă, 28 iunie 2008

Start a party


...asa mi-am zis seara trecuta cand una din amicele mele avea o invitatie oficiala de la agentia de publicitate organizatoare a evenimentului.
Am purces in locatie (hotel Caro) si ceva ne-a sunat prea rau de la inceput...inca din zona de parcare...prea multe sosii coca ale lui Justin Timberlake (palariuta de musama-imitatie de piele de soparla) si pre multe pitzipoance in zana. Ma asteptam la un party fancy, intr-o atmosfera relaxata si racoroasa. Din pacate am dat peste o multime de baieti de cartier care se imbulzeau la intrare. Locatia era o organizare de santier din incinta hotelului, plina de tarana. M-am gandit bucuros la pantofiorii decupati la varf ai pitzipoancelor si la praful care intra pe acolo. Cativa bodyguarzi patrati se chinuiau cu greu sa tina afara multimea de cocardei care nu aveau invitatie oficiala. Ulterior am aflat ca se putea face ceva sa primesti nu-s ce sms ca invitatie iluzorie. Dupa 10 min de strabatut multimea doritoare de J&B gratis am reusit sa intram. Foarte dragut a fost ca ne-au pus si zgarda galbena la mana. Din pacate in 20 min faceam cale intoarsa spre Fratelli pentru ca de bar nu te puteai atinge din cauza multimii. De distractie nici nu poate fi vorba. Sper ca poza sa fie edificatoare.

Intrebare de PR: Cum se promoveaza un brand de wiskey vara?

Raspuns de PR repetent: Se ia o agentie de publicitate si se puna sa faca asta. Ce rezulta de aici? Rezulta o locatie santier. Agatam un glob de oblinjoare de macaraua din site. Luam cateva containere in care se cara apa pe santier si le punem unul peste celalat. Se lanseaza un
site unde toti baietasii pot face rost de invitatie...altfel e riscant sa ramai cu bautura nebauta. Se improvizeaza doua baruri. Se epune muzica. Se baga oameni in locatie pana la refuz. Cand nu mai intra pui bodyguarzii sa-i tina afara pe ceilalti. Chemi si o ambulanta de la Puls. Inchiriezi si un parc de bude ecologice si in final se zice ca ti-ai facut treaba.
Oare asa sa fie?

Niciun comentariu: