vineri, 28 martie 2008

Insulte cu clasa

Mark Twain:
"N-am participat la funeralii, dar am trimis o scrisoare frumoasa in care spuneam ca sunt de acord."

*
Oscar Wilde:
"Nu are dusmani dar le este foarte antipatic tuturor prietenilor."

*
George Bernard Shaw catre Winston Churchill:
"Va trimit doua bilete la premiera noii mele piese; veniti cu un prieten.. daca aveti vreunul!"
Raspunsul lui Winston Churchill catre George Bernard Shaw:
"Imi este imposibil sa vin la premiera, dar voi veni la a doua reprezentatie.. daca va avea loc."

*
Irvin S. Cobb:
"Tocmai am aflat despre boala sa. Sa speram ca nu este nimic banal."

*
Lady Astor catre Winston Churchill:
"Winston, daca ai fi sotul meu, ti-as pune in fiecare seara putin arsenic in ceai." Raspunsul lui Churchill:
"Doamna, daca as fi sotul tau, l-as bea!"

*
Churchill, vizibil baut, catre Lady Astor:
"Doamna, cat sunteti de urata!"
Aceasta replica:
"Sir, sunteti beat!"
Churchill puncteaza:
"Adevarat, dar mie-mi va trece!..."


N.A.-Alte vremuri...alti oameni!

Niciun comentariu: