luni, 31 martie 2008

Depresie de primavara

Azi Ile mi-a declarat ca e deprimata. Evident...(asta cu evident este licenta ei artistica) n-am putut sa raman impasibil la o asa declaratie. Poate va intrebati cine este Ile.
Ile este colega mea de banca si de suferinte de la un curs cu mai multe etape cu care ne chinuim impreuna de ceva vreme. Nu-s cum naiba se face dar in prima zi de scoala din clasa I-a tot langa o colega blonda si fatala nimerisem.
Ca sa nu mai fie deprimata i-am promis ca-i cumpar zilele astea un copac de magnolii inflorite...albe. Cum 5 minute mai tarziu am aflat ca-i plac numai cele visinii plusez si declar pentru ea ca-i pastrez la orice ora din zi si din noapte un loc pe canapeaua mea rosie.

P.S.-Ile...mai scoate capul din calculator...umbla vorba prin targ ca au inflorit toti copacii iar prin parcuri cuplurile se pupa cu limba.

Niciun comentariu: